Blog

Featured

ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ 2019

Η τρίτη Διεθνής Έκθεση Πανεπιστημίων – IUF στην Ελλάδα είναι γεγονός. Η ομάδα της IUF σε προσκαλεί για μία δυναμική εμπειρία αλληλεπίδρασης με πανεπιστημιακούς εκπροσώπους από περισσότερα από 35 Πανεπιστήμια και Κολλέγια από όλη την Ευρώπη αλλά και την Ελλάδα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Γιατί όμως να επισκεφτείς την IUF;

35+ Πανεπιστήμια από 10 χώρες της Ευρώπης
Έλα σε επαφή με πολλά Πανεπιστήμια από τουλάχιστον 10 χώρες και μάθε για πάνω από 3.000 εκπαιδευτικά προγράμματα (Bachelor, Masters, MBA και PhDs) από τους ίδιους τους εκπροσώπους των Πανεπιστημίων. Η Λίστα Εκθετών θα ανακοινωθεί σύντομα.

Μαθητής ή Φοιτητής
Θέλουμε να προσφέρουμε ίσες ευκαιρίες και στους δύο. Στόχος μας είναι η παρουσίαση των επιλογών που έχει ένας μαθητής ή φοιτητής στην μετέπειτα ακαδημαϊκή του πορεία του και η επιλογή του καλύτερου για αυτόν εκπαιδευτικού προγράμματος/σχολή φοίτησης. Είτε είσαι μαθητής Λυκείου είτε φοιτητής ή απόφοιτος που ψάχνεις το επόμενο σου βήμα η IUF έχει να σου προσφέρει πολλά.

Σεμινάρια και Παρουσιάσεις
Παρακολούθησε χρήσιμες ομιλίες από εκπροσώπους πανεπιστημίων και την Orientum. Μπορείς να βρεις ομιλίες ακαδημαϊκού ή επαγγελματικού περιεχομένου.

Ψυχομετρικά τεστ και συμβουλευτική
Πραγματοποίησε ψυχομετρικά τεστ με την ευγενική χορηγία της Orientum που μπορούν να σε βοηθήσουν να χαράξεις το κατάλληλο για εσένα ακαδημαϊκό και επαγγελματικό μονοπάτι.
Επίσης δοκίμασε τη δωρεάν συμβουλευτική για τη συγγραφή αιτήσεων για προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα από την EDMUNDΟ.

Χρειάζεσαι υποτροφία;
Ο καθένας θα ήθελε να συμμετάσχει στο πανεπιστημιακό πρόγραμμα των ονείρων του. Μέσα από την IUF μπορείς να μάθεις περισσότερα για τις διαθέσιμες υποτροφίες και οικονομικές διευκολύνσεις.

Μάθε από αυτούς το έχουν ζήσει
Γνώρισε Έλληνες φοιτητές που σπουδάζουν σε εξωτερικό και Ελλάδα και μάθε από την εμπειρία τους. Έπειτα ρώτα στοχευμένες ερωτήσεις στα πανεπιστήμια που σε ενδιαφέρουν και πάρε μόνο την ουσία.

Οι καλύτερες επιλογές
Μαζί μας θα είναι τρία από τα top πανεπιστήμια στην Ευρώπη και στον κόσμο. Το Trinity College Dublin, Trinity Business School της Ιρλανδίας, το UCN – University College of Northern Denmark της Δανία και το University of Groningen της Ολλανδίας. Μήπως θα ήθελες να ήσουν σε κάποιο από αυτά;

Περιμένουμε να σε γνωρίσουμε!

Είσαι στην Θεσσαλονίκη; Τότε θα μας βρεις στις 8 Φεβρουαρίου στο Μακεδονία Παλλάς από τις 13.00-18.00.

Αν βρίσκεσαι στην Αθήνα θα μας βρεις στις 9 Φεβρουαρίου στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος από τις 14.00 μέχρι τις 19.00.

Κάνε την αίτηση σου ΔΩΡΕΑΝ και ανακάλυψε τις επιλογές σου.

Advertisements
Featured

Τι είναι το Digital Marketing;

Tο Digital Marketing είναι όλοι οι ηλεκτρονικοί τρόποι που χρησιμοποιεί μία εταιρία προκειμένου να επικοινωνήσει στο κοινό που την ενδιαφέρει.
Επίσης το Digital Marketing περιλαμβάνει πολλά πράγματα και συνεχώς προστίθενται νέα εργαλεία.

Μερικά από τα εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει μία επιχείρηση είναι:

Social Media Marketing

Το Social Media Marketing αφορά την χρήση των κοινωνικών δικτύων (Facebook, Instagram, Twitter, κλπ) για την επίτευξη ενός συγκεκριμένου στόχου. Ο στόχος μπορεί να είναι η αύξηση των πωλήσεων, η αύξηση των επισκέψεων σε μία σελίδα, η αύξηση των εγγραφών σε ένα newsletter, η αύξηση της αναγνωρισιμότητας ενός Brand ή ενός προϊόντος και ούτω καθεξής.

Content Marketing

Το Content Marketing είναι μια στρατηγική προσέγγιση Marketing που εστιάζει στη δημιουργία και διανομή ενδιαφέροντος περιεχομένου, με στόχο την προσέλκυση και διατήρηση ενός καθορισμένου κοινού, το οποίο στη συνέχεια θα προχωρήσει σε κάποια κερδοφόρα ενέργεια.

Search Engine Marketing και Optimization

Οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν μία πολύ βασική «πύλη» εισόδου των καταναλωτών στην εταιρική σελίδα. Μία εταιρία που θέλει να αυξήσει τις επισκέψεις της μέσα από τα αποτελέσματα των αναζητήσεων έχει δύο πολύ σημαντικές επιλογές.

  1. Αρχικά, μπορεί να βελτιστοποιήσει την ιστοσελίδα ως προς τις μηχανές αναζήτησης (SEO) έτσι ώστε να εμφανίζεται σε υψηλότερη θέση σε σχετικές αναζητήσεις.
  2. Το δεύτερο εργαλείο είναι οι διαφημίσεις. Δηλαδή, να χτίσει διαφημιστικές καμπάνιες στοχεύοντας σε συγκεκριμένες αναζητήσεις και λέξεις κλειδιά ή σε σελίδες με συγκεκριμένο περιεχόμενο ώστε να προβληθεί.

Έτσι, εξασφαλίζει ότι εμφανίζεται σε εκείνους τους χρήστες οι οποίοι έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την εταιρία ή για τα προϊόντα της.

Email Marketing

Το email πλέον έχει φτάσει σε κάθε σπίτι. Σχεδόν όλοι οι καταναλωτές έχουν μία ηλεκτρονική διεύθυνση την οποία ελέγχουν καθημερινά. Συνεπώς, το email αποτελεί ένα πολύ άμεσο και καθοριστικό εργαλείο Marketing το οποίο μπορεί να μεταφέρει το μήνυμα της εταιρίας το οποίο μπορεί να αφορά νέα προϊόντα, προσφορές, κλπ. Το email marketing είναι μία από τις πιο αποδοτικές μορφές του Digital Marketing παρόλο που κατέχει αρκετές δυσκολίες στην χρήση του, όπως το Spam.

Να σημειωθεί ότι το 72% των ανθρώπων προτιμούν να μαθαίνουν νέα ενός brand μέσω newsletters γεγονός που δείχνει την αναγκαιότητα για μία engaging email στρατηγική Marketing.

Mobile Marketing

Όλοι πλέον διαθέτουμε ένα smartphone ή tablet. Αυτή τη νέα συνήθεια μπορεί μία εταιρία να εκμεταλλευτεί με την χρήση mobile apps ώστε να περάσει το μήνυμά της και να προσφέρει επιπρόσθετες λειτουργικότητες στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Με αυτό το τρόπο, ο χρήστης ενεργή καθημερινά με το brand και το συνδέει με χρήσιμες λειτουργίες ή υπηρεσίες.

Το Digital Marketing δίνει το Πλεονέκτημα της Προσωπικής Επαφής

Αρχικά, μέσω πληροφοριών που μας παρέχουν οι πελάτες μας στα ηλεκτρονικά μέσα (όνομα, email κτλ.) αλλά και πληροφορίες σχετικά με τα ενδιαφέροντα, τις επιθυμίες τους αλλά και συμπεριφορές τους μπορούμε να καταλαβαίνουμε καλύτερα το κοινό μας και να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία των καταναλωτών.

Άλλες τεχνολογίες

Από εκεί και πέρα υπάρχουν πολλές ακόμη διαθέσιμες τεχνολογίες οι οποίες μπορούν να συμβάλλουν στο Digital Marketing μίας επιχείρισης. Μερικά ενδεικτικά παραδείγματα θα ήταν η χρήση QR Codes ή NFC Tags για την ευκολότερη διασύνδεση του πελάτη με τα ηλεκτρονικά μέσα της επιχείρησης τα οποία θα συμβάλουν στην τελική πώληση.

Featured

Γιατί να πηγαίνεις σε σεμινάρια;

Το να πηγάινει κάποιος σε οποιοδίποτε σεμινάριο δεν είναι για να χάσει χρόνο απο την ζωή του ή για υποχρέωση. Είναι επείδη το άτομο αυτό θέλει να μάθει πράγματα που δεν είχε την ευκαιρία να συναντήσει κάπου αλλού.

Σκοπός του σεμιναρίου.

Ένα σεμινάριο μπορεί να έχει πολλούς σκοπούς ή μόνο έναν σκοπό. Για παράδειγμα, ένα σεμινάριο μπορεί να είναι για το σκοπό της εκπαίδευσης, όπως μια διάλεξη, όπου οι συμμετέχοντες συμμετέχουν στη συζήτηση ενός ακαδημαϊκού θέματος με σκοπό να αποκτήσουν μια καλύτερη εικόνα του θέματος.

Ποιά είναι τα οφελή από τη συμμετοχή σε σεμινάρια;

Η συμμετοχη σε σεμινάρια έχει πολλά οφέλη, όπως η βελτίωση των δεξιοτήτων επικοικωνίας, η απόκτηση εμπειρογνωμοσύνης, η δικτύωση με άλλους και η ανέωση του κινήτρου και της αυτοπεποίθησης

Γιατί ένα σεμινάριο είναι σημαντικό;

Επειδή, μπορούν να μάθουν τα λάθη τους και να βελτιώσουν τις δεξιότητες παρουσίασης σεμιναρίων. Είναι στην πραγματικότητα μια μεγάλη ευκαιρία για τους σπουδαστές να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στο πρόγραμμα σπουδών τους. Μπορούν να βελτιώσουν τη γλώσσα τους. Έτσι, τα σεμινάρια διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στο πρόγραμμα σπουδών.

Τι συμβαίνει σε ένα σεμινάριο;

Τα σεμινάρια απευθύνονται σε μικρές ομάδες φοιτητών που παρακολουθούν το ίδιο μάθημα. Συνήθως καθοδηγούνται από εκπαιδευτή σε αίθουσα σεμιναρίων. Τα σεμινάρια έχουν σχεδιαστεί για να μπορούν οι μαθητές να μιλούν για τα μαθήματα κατά την ανάγνωση ή τις διαλέξεις, έτσι ώστε οι μαθητές να συμμετέχουν ενεργά στη συζήτηση.

Γιατί τα workshop είναι σημαντικά για τους μαθητές/φοιτητές;

Οι μαθητές/φοιτητές που συμμετέχουν σε διάφορα workshops μπορούν πάντοτε να εργάζονται για τις ηγετικές τους ιδιότητες δίνοντας έτσι την κατάλληλη ώθηση για να αναπτυχθούν. Δεξιότητες όπως η εκμάθηση, η επικοινωνία, η ακρόαση και η επαφή με νέους δεσμούς μπορούν να αναπτυχθούν μέσα από τέτοιες πλατφόρμες που έχουν τεράστια αξία για τους μαθητές και το επερχόμενο μέλλον τους.

Γνωρίζεις άτομα στα σεμινάρια;

Είναι πολύ εύκολο να κάνεις γνωριμίες σε όλα τα σεμινάρια και να ανταλλάξετε γνώσεις, ιδέες και να συζητήσετε. Έρχεστε κοντά με νέα άτομα που ενδιαφέρονται και σε βοηθάνε να συνεχίσεις.

Τέλος, η εκπαίδευση δεν βρίσκεται μόνο στο σχόλειο/πανεπιστήμιο και δεν σταματάει εκεί. Πολλές γνώσεις της μαθαίνεις εκτός σχολέιου ακόμα και αν δεν το καταλαβαίνεις!!

Οι πρώτες ώρες : Δημιουργία ισχυρών πρωινών

Καθώς η μέρα σας ξεκινάει, είναι εύκολο να χαθείτε με τη συνήθεια να ελέγχετε τα μηνύματα, να απαντάτε σε μηνύματα, να ελέγχετε τις ειδήσεις και τα αγαπημένα σας ιστολόγια.

Είναι εύκολο να συντρίψετε την ημέρα σας κάνοντας χιλιάδες μικρές άσκοπες ενέργειες … αλλά οι βασικές ενέργειες υποχωρούν.

Το «αντίδοτο», που έχω βρει, δίνει μια μικρή έμφαση, καθιστώντας τις πρώτες ώρες της ημέρας σας τις πιο ισχυρές. Αντιμετωπίζοντας αυτές τις πρώτες ώρες ως σημαντικές, να μην τις σπαταλάτε σε ασήμαντα πράγματα, αλλά να συγκεντρώνεστε μόνο με τις πιο ιδιαίτερες ενέργειες που αλλάζουν τη ζωή σας.

Οι ενέργειες περιλαμβάνουν :

  1. Διαλογισμό
  2. Ανάγνωση
  3. Γράφοντας (ή δημιουργώντας με άλλο τρόπο)
  4. Γυμναστική
  5. Γιόγκα
  6. Εστιάζοντας στο πιο σημαντικό καθήκον της ημέρας

Τις μέρες που μπορείτε να λάβετε τέτοιες ενέργειες, η μέρα σας αλλάζει. Είστε περισσότερο ενήμεροι, πιο ενεργητική, και πιο εστιασμένοι και παραγωγική.

Οι πρώτες μου ώρες

Ο χρόνος που ξυπνάω και η πρωινή ρουτίνα μου έχει ποικίλη όλα αυτά τα χρόνια. Δεν μένει ποτέ το ίδιο, αλλάζοντας μερικές φορές κάθε μήνα. Αλλά όταν τα πράγματα τείνουν να παρασύρονται σε ανούσια, επαναπροσανατολίζω τον εαυτό μου και επιλέγω μια ρουτίνα που θεωρώ χρήσιμη.

Τι κάνω τώρα τις πρώτες ώρες:

  1. Σύντομο διαλογισμό
  2. Γράφω
  3. Διαβάζω
  4. Μελετώ
  5. Σύντομη γυμναστική

Δημιουργώντας τις ισχυρές πρώτες σας ώρες

Δεν χρειάζεται να επιλέξετε τις ίδιες ενέργειες με μένα, φυσικά. Η ιδέα είναι να υπολογίσετε τι νομίζετε ότι θα ήταν πιο ισχυρό για τη ζωή σας και να τις βάζετε στις πρωινές σας ώρες.

Μπορεί να μην ξέρετε τι συνδυασμός σας βοηθάει … επιλέξτε κάτι και δοκιμάστε το. Ένας καλός συνδυασμός μπορεί να περιλαμβάνει:

  1. Κάποιο είδος διαλογισμού ή προβληματισμού
  2. Το σημαντικότερο καθήκον σου.
  3. Κάτι που σε συγκεντρώνει, όπως, η ανάγνωση ή η μελέτη
  4. Κάτι φυσικό, σαν τρέξιμο, γιόγκα, προπόνηση

Αλλά τίποτα από αυτά δεν είναι σταθερό σαν πέτρα. Εάν διαπιστώσετε ότι δεν μπορείτε να επικεντρωθείτε στις πρώτες σας ώρες, ίσως να της χρησιμοποιήσετε για σωματική άσκηση όπως να κάνετε μια βόλτα. Εάν δεν σας αρέσει η σωματική άσκηση, ίσως να κάνετε κάτι που έχετε αναβάλει για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Το κύριο ερώτημα για να αναρωτηθείτε είναι: αν σας δοθεί το δώρο μιας ώρας το πρωί, σε τι θα το ξοδέψετε; Τι θα έκανε μια μεγάλη διαφορά στην ημέρα σας;

Στη συνέχεια δοκιμάστε το. Δοκιμάστε τη ρουτίνα για μια εβδομάδα και δείτε τι συμβαίνει. Διαμορφώστε το πρόγραμμα σας εάν χρειάζεται.

Αν ήδη βιάζεστε το πρωί και δεν έχετε χρόνο να κάνετε όλα αυτά, ίσως να ξεκινήσετε να ξυπνάτε λίγο νωρίτερα. Αλλά θα ήθελα να υποθέσω ότι οι περισσότεροι από εμάς έχουμε λίγο περισσότερο χρόνο που ξοδεύουμε για τον έλεγχο μηνυμάτων και άλλων πράξεων στο διαδίκτυο, που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε με διαφορετικό τρόπο. Αντί να το ξοδεύετε σε μικρά πράγματα.

Top 20 Motivation Tips

Αυτό το άρθρο είναι μια λίστα με συμβουλές και κόλπα που αν χρησιμοποιηθούν σε συνδυασμό, είναι ένας σχεδόν σίγουρος τρόπος για να επιτύχετε τους στόχους σας.

Η επίτευξη των στόχων δεν είναι θέμα «πειθαρχίας». Είναι θέμα κινητοποίησης του εαυτού σας και διατήρηση της εστίασης σας στον στόχο σας. Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές ή οποιοσδήποτε συνδυασμός αυτών που λειτουργεί για εσάς και θα πρέπει να έχετε το κίνητρο και την εστίαση που χρειάζεστε

  1. Γράψτε την πρόοδό σας.
  2. Κρατήστε τον εαυτό σας πίσω.
  3. Συμμετοχή σε μια online (ή offline) ομάδα forum για να σας βοηθήσει να εστιάσετε και να παρακινήσετε τον εαυτό σας.
  4. Δημοσιεύστε μια εικόνα του στόχου σας κάπου ορατή.
  5. Πάρτε τηλέφωνω ένα άτομο που σας παρακινεί να κάνετε πράγματα.
  6. Απλά ξεκινήστε.
  7. Κάντε το με ευχαρίστηση.
  8. Δώστε χρόνο, υπομονή.
  9. Σπάστε τον στόχο σας σε μικρότερα, mini goals.
  10. Ανταμείψτε τον εαυτό σας. Συχνά.
  11. Βρείτε έμπνευση, σε καθημερινή βάση.
  12. Συμβουλευτείτε έναν προπονητή.
  13. Έχετε ισχυρούς λόγους. Γράψτε τα σε ένα χαρτί.
  14. Γνωρίστε τις προτροπές σας να σταματήσετε και να είστε προετοιμασμένοι να τις αντιμετωπίσετε.
  15. Κάντε ένα κανόνα να μην παραλείψετε «τεμπελιάσεις» ποτέ δύο συνεχόμενες ημέρες.
  16. Οραματίστε τον στόχο σας καθαρά, σε καθημερινή βάση, για τουλάχιστον 5-10 λεπτά.
  17. Κρατήστε ένα ημερήσιο σημειωματάριο με τους στόχους σας.
  18. Δημιουργήστε ένα φιλικό, αμοιβαία υποστηρικτικό ανταγωνισμό.
  19. Κάντε μια μεγάλη δημόσια δέσμευση. Να είστε πλήρως αφοσιωμένοι.
  20. Πάντα να σκέφτεστε θετικά.